برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به CHROME، FIREFOX، OPERA یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید.

آلمان اینفو| مرجع اطلاع رسانی فارسی زبانان آلمان

معرفی بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی 2020

معرفی بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی 2020

Loading...

در این پست به معرفی بهترین اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی میپردازیم. یادگیری از طریق نرم افزارهای موبایل با توجه به دسترسی همیشگی یک روش بسیار خوب و مناسب است و شما میتوانید از زمانهایی که معمولا اوقات تلف شده محسوب میشوند حداکثر استفاده را بنمایید.

1.اپلیکیشن Duolingo

یک برنامه یادگیری زبان بسیار محبوب که به چندین زبان موجود است. این اپ به صورت بازی طراحی شده و شما همیشه در حال رقابت با دوستان و کسانی که در لیگ شما قرار دارند هستید. به همین دلیل، احتمالاً این بهترین گزینه برای مبتدیان یا کسانی است که فقط دانش کمی از آلمانی دارند و به صورت تفریحی دنبال یاد گرفتن زبان هستند. نکته ی منفی که اینجا وجود داره اینه که شما باید با یک زبان دیگه به غیر از فارسی آشنایی داشته باشید تا از این اپ استفاده کنید چون فارسی در این اپ موجود نیست

پایگاه کاربر عظیم آن نشان می دهد که این برنامه نسبتاً مؤثر است و در صورت استفاده روزانه مهارت های زبان شما را بهبود می بخشد. به احتمال زیاد ، Duolingo مبتنی بر وب برای یادگیری زبان مؤثرتر است ، اما برای انجام این کار ، مجبور خواهید بود مدتی را در خانه با رایانه کنار بگذارید. برنامه ها یک راه حل خوب برای یادگیری زبان در ادامه است.

برای من به شخصه دولینگو کنار کلاسهایی که در vhs گذروندم بهترین منبع برای یادآوری بوده ودامنه ی لغات زیادی هم یاد گرفتم.در ضمن بخش داستان جدید دوئلینگو فوق العادس و خیلی جذابه.

Duolingo: Sprachkurse
Price: Free

2. اپلیکیشن Rosetta Stone

این اپلیکیشن نیز برای هر دو نوع اندروید و آیفون موجود میباشد هر دو نوع نسخه رایگان و پولی با کارایی های متفاوت برای این نرم افزار موجود میباشداین نرم افزار با کمک عکس ، نوشته و صدا و ویدئو به آموزش زبان آلمانی میپردازدسعی این نرم افزار در آموزش زبان به سبک زبان مادری میباشد این اپلیکیشن یکی از قدیمی ترین برنامه های آموزش زبان میباشد

3. اپلیکیشن Memrise

یه نمونه مدرن از جعبه لایتنر که هر دو نسخه ی اندروید و آیفون برای این برنامه موجود میباشد این برنامه کاملا رایگان میباشد این برنامه از روش های نوین آموزش لغات استفاده میکند و با مهیا سازی فضا برای بهبود بهتر بخاطر سپردن لغات شما را یاری میکند.

4. اپلیکیشن Anki

این نرم افزار به صورت کاملا رایگان برای اندروید و آیفون موجود میباشد و از طراحی بسیار ساده ای برخوردار است. مشابه memrize  این برنامه برای یادگیری لغات بسیار مناسب است ولی با این تفاوت که این برنامه فقط و فقط به عنوان جعبه لایتنر ساخته شده و حتی برای ویندوز و مک هم برنامه ی ادیتور برای اضافه کردن لغات دارد.

این نرم افزار بر اساس دریافت های شما از دروس ، آموزش خود را ادامه میدهد

‎AnkiMobile Flashcards
Price: 29,99 €

5. اپلیکیشن Busuu

این اپلیکیشن نیز برای هر دو نوع اندروید و آیفون موجود میباشد هر دو نوع نسخه رایگان و پولی با کارایی های متفاوت برای این نرم افزار موجود میباشد این برنامه قابلیت آموزش لغات و مکالمه را دارد نکته متفاوت در این اپلیکیشن اینه که در این برنامه میتوانید نوشتار خود را نیز تقویت کنید

6. اپلیکیشن Lingvist

این اپلیکیشن نیز برای هر دو نوع اندروید و آیفون موجود میباشد هر دو نوع نسخه رایگان و پولی  برای این نرم افزار موجود میباشد ولی هنوز من دلیلی برای آپگرید کردن ندیدم.

این برنامه بعد از دولینگو یکی دیگر از محبوبتری اپهایی هست که من روزانه استفاده میکنم این برنامه قابلیت آموزش لغات و استفاده لغات در جمله را آموزش میدهد .

   این اپلیکیشن ها همینطور که در اول مقاله گفتم معمولا جایگزین معلم وکلاس نمیشن ولی کمک زیادی به تسلط شما میکنند. بنا به تجربیات من بهترین کلاسهای آلمانی VHS و یا Ggöthe Institute هستن.

اما در صورتی که ساکن آلمان نیستید یک گزینه ی خیلی خوب کلاسهای لینگودا هست. که با یک متود آنلاین و هزینه ی معقول به راحتی میتونید از اتاق خواب محل کار یا هرجای دیگه به کلاس برید و آلمانی یاد بگیرید 

lingoda

 

 

 

 توی جستجوهایی که میکردم یه اپلیکیشن دیگه هم پیدا کردم که این نرم افزار مثل بقیه گزینه ها نیست و تفاوتش اینه که توی ایران ساخته شده ویکی از معدود گزینه هایی هست که رابط کاربری فارسی داره.اپلیکیشن دلفین داستان های متنوع و جذابی داره که به آموزش آلمانی خیلی کمک میکنه. در ضمن دیکشنری فارسی به آلمانی هم . داره. ولی متاسفانه روی اپ استور نیست و باید به صورت مستقیم از سایتشون دانلود کنید.با دانلود این اپ میتونید از سازندش حمایت کنید که کارهای بهتری شاهد باشیم 

 

این اپلیکیشن ها از نظرمن بهترین اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی بوده اند. اگر گزینه ای دیگری هست که به اعتقاد شما باید ذکر میکردیم لطفا در بخش نظرها عنوان کنید امیدواریم در این زمینه شما را بدرستی راهنمایی کرده باشیم.

مقالات دیگر در مورد آموزش زبان آلمانی

مقالات جذاب از بلاگرهای آلمانی برای تمرین خواندن

 

Loading...
نظر خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا