برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به CHROME، FIREFOX، OPERA یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید.

آلمان اینفو| مرجع اطلاع رسانی فارسی زبانان آلمان

آموزش تصویری ساخت حساب پی پال

آموزش تصویری ساخت حساب پی پال

Loading...

در این مطلب مایلم آموزش تصویری ساخت حساب پی پال و اتصال به حساب بانکی  را به دوستانی که احتمالا نمیدانند آموزش بدهم. پی پال یک درگاه پرداخت اینترنتی است که واسطه بین ما و فروشگاههای اینترنتی شده و با پی پال میتوان از بسیاری از سایت های اینترنتی به راحتی و مطمئن خرید کرد بدون ترس از اینکه فروشگاه موردنظر به اطلاعات حساب بانکی شما دسترسی داشته باشد. بدین صورت که ابتدا یک حساب پی پال در سایت بازمیکنیم و سپس حساب بانکی خود را به آن وصل می کنیم بهنگام خرید از یک سایت اینترنتی و انتخاب درگاه پی پال, شما به پی پال وصل میشوید و با وارد کردن ایمیل و رمز عبور پی پال و تایید مبلغ نوشته شده در پنجره بازشده ,پی پال به طور اتوماتیک از حساب شما یا کارت اعتباری شما برداشت و به حساب فروشنده واریز میکند.

حال برویم سراغ آموزش استفاده از پی پال 

1. باز کردن حساب کاربری در پی پال : بر روی Neu Anmelden کلیک میکنیم که با فلش های قرمز هم نشان داده ام.

2. انتخاب نوع پی پال موردنیاز: برای استفاده شخصی Privat و برای استفاده تجاری Geschäftlich که در اینجا ما Privat انتخاب می کنیم و بعد Weiter

3. وارد کردن مشخصات

آموزش خرید با پی پال

4. در ادامه آدرس را وارد کنید و تیک شماره 2 بزنید و سپس Weiter

5. خوب تقریبا حساب کاربری ما در پی پال ایجاد شد حالا باید حساب بانکی را بهش وصل کنیم برای اینکار در صفحه بعدی روی Los Geht‘s کلیک میکنیم.

آموزش تصویری خرید با پی پال

6. در صفحه بعدی اطلاعات حساب وارد میکنیم که هم میتوان شماره حساب و BIC  را وارد کرد و هم با کلیک بر روی آیتم 2 فقط با وارد کردن IBAN  کار را انجام داد. IBAN و BIC  و شماره حساب شما Kontonummer روی کارت بانکی شما ثبت شده است.

اگر در تصویر بالا آیتم 2 را انتخاب کنیم باید IBAN  را وارد کنیم مثل تصویر زیر

و اگر در تصویر بالا روی آیتم 2 کلیک کنیم میتوان بجای حساب بانکی اطلاعات کارت اعتباری Kreditkarte خود را وارد کرد مثل تصویر زیر و در اخر روی گزینه شماره 4 کلیک میکنیم تا کارت اعتباری ما به پی پال اضافه شود.

حال کار تمام است و حساب بانکی یا اعتباری ما به پی پال وصل شده فقط یک قدم دیگر مانده تا تایید حساب شما توسط پی پال انجام شود برای اینکه به محض وصل کردن حساب بانکی به پی پال, تا 2 یا 3 روز بعد پی پال 0,01 یورو به حساب شما واریز میکند شما بایستی پرینت حساب بانکی را بگیرید و در قسمت پرداخت پی پال دنبال Verwendungszweck آن بگردید که کد تایید حساب شما است و آن را در جایی یادداشت کنید سپس دوباره باید سراغ سایت پی پال رفت و در قسمت تایید حساب آن کد را واردکرد.

برای اینکار از منوی بالای پی پال یا اگر با موبایل واردشده اید دنبال E-Börse بگردید و روی آن کلیک کنید (شماره 1) سپس شماره حسابهای متصل به پی پال می بینید (2) دنبال bestätigen بگردید(3) سپس کادری بازشده و شما باید کد روی پرینت حساب شما از طرف پی پال است را وارد کنید و تایید بزنید. حساب شما از الان به پی پال وصل شده و می توانید با آن خرید کنید.

اتصال حساب بانکی به پی پال

در دامه تنظیمات پی پال هست که در تصویر زیر آورده ایم مثل

شماره 0  اطلاعات حساب کاربری شما

شماره 1 اسم شما

شماره 2 ادرس شما

شماره 3 ایمیل آدرس شما که برای تایید آن باید روی لینکی که پی پال به ایمیل شما می فرستد کلیک کنید اگر ایمیل ندیدید یا پاک کردید اینجا می توان bestätigen را زد و پی پال دوباره ایمیل تایید را برای شما می فرستد.

شماره 4 شماره تلفن شما که اگر بر روی bestätigen کلیک کنید کدی به گوشی شما فرستاده میشود که باید در کادر باز شده بنویسید تایید شماره تماس برای موارد امنیتی مثل هک شدن حساب یا فراموش کردن رمز عبور بسیار مهم و حیاتی است.

شماره 5 قسمت امنیتی برای تغییر رمز عبور و …

شماره 6 برای قسمت پرداخت های شما

شماره 7 برای تنظیمات اعلانات و اطلاع رسانی های پی پال به شما

و شماره 8 هم برای بستن و حذف حساب کاربری پی پال شما به هردلیلی

گردآوری : آلمان اینفو

Loading...

نظرات (7)


  1. من حساب پي پال دارم با مليت يوناني ميخواهم زبان يوناني را به انگليسي تغيير بدهم چكار بايد بكنم

  2. با سلام من حساب پي پالي ذارم كه با زبان يوناني نوشته شده است من اين زبان را ميخواهم به انگليسي يا فارسي تبديل كنم لطفا راهنماييم كنيد

  3. سلام
    ممنون بخاطر پست خوبتون
    فقط یه سوال داشتم
    اگر paypal رو به حسابمون‌کم‌کنیم ماهانه چیزی از حسابموم‌کم‌میشه؟

  4. سلام دوستان
    برای پرداخت هزینه ی سفارت و ارائه ی خدمات پی پال ،اسکریل،ویزا و … به سایت تراپی trapay مراجعه کنید.من 1 ساله که با این سایت همکاری میکنم و از خدماتشون بسیار راضی هستم.
    بهتون پیشنهاد میکنم حتما به این سایت سر بزنید.

  5. فرزاد غزالی

    سلام
    ممنون از شما بابت پستی که گذاشتید
    من حساب پی پال را افتتاح کردم اما برای وریفای حساب به یک کارت احتیاج دارد
    دو تا سایت بودند که این کار را انجام می دادند
    پیمنت 24 و سایت تراپی
    لطفا راهنمایی کنید که چکاری باید انجام دهم

  6. با سلام…میخواستم بدونم من قبلا یک حساب پیپیل داشتم ولی بسته به دلایلی اون حساب پیپیل رو بستم ولی یک حساب دیگه باز کردم ولی حساب بانکی منو دیگه قبول نمیکنه و میگه این حساب به پیپل دیگه ای وصل هست در حالی که خیلی وقته اون حساب رو بستم …کاری میشه کرد آیا…ممنون از لطف تون

  7. سلام واریز بحساب پی پال ، کنترل میشه در المان ؟

نظر خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا