برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به CHROME، FIREFOX، OPERA یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید.

آلمان اینفو| مرجع اطلاع رسانی فارسی زبانان آلمان

ارزشیابی مدارک تحصیلی ایران در آلمان

ارزشیابی مدارک تحصیلی ایران در آلمان

Loading...

برای ارزشیابی مدارک تحصیلی ایران در آلمان جهت ورود به دانشگاههای آلمان موارد متعددی دخیل هستند مثلا دانشگاه آزاد یا سراسری ؛ کارشناسی یا کاردانی ؛ قبولی در آزمون سراسری ؛ نظام قدیم یا جدید و بسیاری از موارد دیگر . مثلا متقاضیان تحصیل در دانشگاههای آلمان که در آزمون سراسری پذیرفته شده اند میتوان با یکسال تحصیل در Studienkolleg و در پایان با توجه به نمرات پایان دوره میتوانند در دانشگاههای آلمان تحصیل کنند . یا دانشجویانی که یکسال تحصیلی دانشگاه شامل دو ترم را با موفقیت گذرانده اند می توانند با ارائه مدارک موثق بدن گذراندن دوره یکساله کالج و بطور مستقیم برای پذیرش در دانشگاههای آلمان اقدام کنند. موارد بسیار متعدد است و بهمین دلیل یک سیستم آنلاین رسمی از طرف “مؤسسه تبادلات اکادمیک آلمان ” معروف به DAAD آلمان و uni-assist آلمان ارائه شده است که بصورت آنلاین اقدام به ارزشیابی مدارک تحصیلی و دانشگاههای خود برای ورود به دانشگاههای آلمان کنید.این سامانه را ما به فارسی ترجمه کردیم که دوستانی که آشنایی با زبان آلمانی ندارند با کمک آن به ارزشیابی مدارک خود جهت پذیرش در دانشگاههای آلمان اقدام نمایند.این سامانه فقط توسط آلمان اینفو ترجمه شده است و هیچ دخل و تصرفی در محتوی آن نشده است .



برای ورود به “سامانه آنلاین ارزشیابی مدارک تحصیلی در آلمان” کلیک کنید


Loading...

نظرات (21)


  1. Ba salam .man madrak diplome honarestan daram va madrak kardani va karshenasi az daneshghe fani sarasari tehran reshte memari.moadelam balaye 15 shode.mikhastam bedonam mitonam dar reshe khodam dar alman baraye arshad paziresh brgiram.

  2. سلام.خسته نباشید.
    من آلمان هستم.امکان برگشت به ایران رو ندارم.
    کارشناسیمو از علمی کاربردی ایران گرفتم.
    ترجمه رسمی قوه قضاییه و تایید وزارت امور خارجه هم دارم.
    برای گرفتن تایید آلمان کجا باید مراجعه کنم؟

  3. سلام من لیسانس معماری دانشگاه آزاد رو دارم مدرک دیپلمم هم ریاضی است میتونم در رشته فیزیوتراپی مستقیم وارد دانشگاه های آلمان شم؟ اگه پیش دانشگاهی تجربی بگیرم چه طور؟

  4. سلام من دیپلم ریاضی لیسانس معماری داشگاه ازاد رو دارم بخوام فیزیتراپی بخونم میتونم مستقیم وارد دانشگاه بشم؟

  5. سلام ، خیر باید 1 سال اینجا برید کالج مرتبط .

  6. سلام خسته نباشید من لیسانس کامپیوتر دارم و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک میخواستم بدونم چه دانشگاهی میتونم پذیرش بگیرم وبرای مدرک زبان چیکار باید کنم چون مدرک زبان ندارم واینکه میشه وارد دانشگاه شد و اونجا زبان یاد بگیرم ممنون

  7. سلام، من همین هفته در مقطع فوق لیسانس مدیریت اجرایی دفاع خواهم کرد. لیسانس مهندسی مکانیک طراحی جامدات و دیپلم همراه با پیش دانشگاهی ریاضی دارم، برای تحصیل در مقطع دکتری و در گرایش های رشته ی مارکتینگ در آلمان چه کمکی می توانید به من کنید؟
    خیلی ممنونم

    • سلام من در آلمان زندگی میکنم و تا اول دبیرستان کارناممو دارم و مدرسه ازم می پرسه که ارزش این تا کلاس چندم اینجا حساب میشه میشه راهنماییم کنید
      سیکل به آلمان چی حساب میشه؟ mittlere Schulabschluss؟

  8. سلام من دانشجو كارشناسى ادبيات انگليسى دانشگاه آزاد هستم خيلى دوست دارم كه به آلمان مهاجرت تحصيلى كنم ولى با توجه به رشتم نميدونم شانسى دارم يا نه.با توجه به رشتم ميتونم به آلمان برم يا بايد كشور انگليسى زبان انتخاب كنم ؟ممنون ميشم راهنماييم كنين

  9. سلام من امسال از طريق ازمون سراسري دانشگاه ازاد تهران دندانپزشكي قبول شدم اگر يكسال اينجا بخونم ميتونم مستقيم وارد دانشگاه المان شم و ادامه بدم؟؟
    اگر پرديس دانشگاه هاي سراسري رو رفته باشم چطور؟

  10. سلام
    اگه امکان داه ایمیلتون رو برای من بذارید که بتونم از شما مشاوره بگیرم برای تایید مدارک دانشگاهیم
    با تشکر
    مینا

  11. با عرض سلام. من دانشجوی بهایی هستم و در دانشگاه مربوط به بهاییان که تا حد زیادی بصورت آنلاین برگزار میشود، رشته داروسازی خوانده و فارغ الواحد آن هستم و هم اکنون مشغول نوشتن پایان نامه میباشم. سوال من این است که شرایط ورود برای دانشجویانِ محروم از تحصیلِ بهایی چیست؟؟
    ممنون

  12. با سلام من لیسانس عمران از دانشگاه ملی با معدل 14/52 دارم و کل بودجه من 40 میلیون تومان هستش میخواستم برای ارشد برم آلمان.
    آیا با توجه به شرایطی که دارم میتونم امید وار باشم؟ اگر نه مشکل کجاست و چکار باید بکنم؟

  13. سلام.من میخام برای تحصیل در رشته پزشکی المان برم.میخام سال اخر مو یعنی دوازدهم رو نرم و طی یکسال زبان المانی به صورت فشرده بخونم.. چون فک میکنم اصلا دیپلم ایران فک نکنم بتونیم زیاد کاری باهاش کنیم اونور چون اصلا کل سیستم اموزشی ما با اونا متفاوته .ایا میتونم برم اونجا خودمو اماده کنم برای ازمون کالج بدوون در نظر گرفتن دیپلم چون فک میکنم اصلا دیپلم اینجا بدرد نمیخوره اونجا

  14. سلام وقت بخیر
    یه قانون جدیدی دولت المان تصویب کرده برای افراد زیر ۲۵ سال که با داشتن مدرک b1 و دیپلمی که یا مورد قبول و در سطح دیپلم المان باشه و یا دیپلمی که در مدارس المانی در کشور خودمون داده شده خواستم بدونم ایا تو ایران ما داریم مدارسی که دیپلم الملنی بدن و اینکه چه دیپلمی در ایران مورد قبول و در سطح دیپلم المان هست

  15. سلام من در آلمان زندگی می کنم و تا کارنامه ی اول دبیرستانم رو دارم و برای تحصیل مدرسه ازم می پرسه که سیکل یا این کارنامه اول دبیرستان تا چه سطحیه تو آلمان میشه راهنماییم کنین؟
    سیکل میتونه به عنوان mittlere Schulabschluss باشه؟

  16. مهدی ستارزاده

    با سلام دخترم دانشجوی داندان پزشکی مسکو دانشجوست ترم سوم ایا انتقال به دانشگاه داندان پزشکی در المان به زبان انکلیسی ممکن هست

  17. سلام من مدرک کلاس اول دبیرستانم رو دارم و مدرک اول دبیرستانم فیزیک و ریاضی پنچ گرفتم و معدلم شده 13 و خورده ای.
    به نظرم در آلمان این مدرک فایده ای نداره ولی مدرک کلاس هشتمم رو دارم و معدل کلاس هشتمم شده 15 و ریاضی 5 گرفتم و بقیه نمرات رو قبول شدم.
    میخواستم بدونم مدرک کلاس هشتمم به آلمان چی حساب میشه؟؟ آیا کلاس نهم حساب میشه یا نه.

  18. سلام.
    آیا آلمان برای ارزشیابی مدارک ایرانیان که در المان هستند با دانشگاه ایران که درس خوندیم مکاتبه خواهد داشت؟

نظر خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا