برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به CHROME، FIREFOX، OPERA یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید.

آلمان اینفو| مرجع اطلاع رسانی فارسی زبانان آلمان

بهترین سایت های خریدبلیط هواپیما در آلمان 2017

بهترین سایت های خریدبلیط هواپیما در آلمان 2017

Loading...

در آلمان سایت های زیادی برای خرید یا رزرو بلیط هواپیما وجود دارد و بعضا گشتن در بین آنها برای پیداکردن بلیط ارزان هواپیما در آلمان کاری وقت گیر و بسیار خسته کننده است. هرچند نمی توان گفت که چیزی به عنوان بهترین سایت خرید بلیط هواپیما در آلمان وجودخارجی داشته باشد چون هر سایتی بسته به آفرهایی که میدهد شاید برتری هایی به سایت های مشابه خود داشته باشند ولی ما در این مطلب لیستی از بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما در آلمان را برای شما آورده ایم تا حداقل بتوانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. این لیست بر اساس بررسی تعداد زیادی از سایت های ارائه دهنده بلیط هواپیما در آلمان توسط سایت toptestsieger.de تهیه شده است و علاوه برای برتری این سایت ها در درجه اول بر اساس قیمت بلیط, شرایط دیگر آنها نظیر پاسخگو بودن به مشتریان, کاربرپسندبودن سایت و … هم نسبت به سایر سایت های دیگر کیفیت به مراتب بهتری دارند.

رتبهآدرس سایت
1momondo.de
2flug.idealo.de
3skyscanner.de
4swoodoo.com
4dohop.de
5kayak.de
6checkfelix.com
7check24.de
8goeuro.de
9billigflieger.de
10cheapfly24.de
11opodo.de
12fluege.de

لازم به ذکر است که شرکت های هواپیمایی Easyjet,Ryanair,Eurowings جزء ارزانترین شرکت های هواپیمایی در آلمان هستند که می توان مستقیم از سایت های آنها بلیط خود را رزرو کنید.

گردآوری و ترجمه : آلمان اینفو

Loading...

نظرات (1)


  1. سلام متاسفانه من یکی از سایتهایی که در بالا ذکر کردین بلیط هواپیما خریدم و سفرمو رفتم بعد از مدتی ایمیلی دریافت کردم مبنی بر این که شما باید مبلغ فلان قدر رو بپردازین برای این که در یکی از مفاد قراردادی که بستین گفته شده بوده باید فلانمقدار مبلغ پرداخت بشه خلاصه من اهمیتی ندادم و این مبلغ ماهانه جمع شد و به صد یورو رسیده بود که دوباره ایمیلی اومد که باید ۱۰۰ یورو پرداخت شه و هی برامایمیل میومد اگه ندی باید بیای دادگاه فلان بیساراون موقع بود که وکیلم نامه ای بهشون داد و دست از سر من برداشتن خواهشن گول این سایتا فروش بلیط هواپیما رو نخورین چون خیلیاشون کلاه بردارن

نظر خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا