برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به CHROME، FIREFOX، OPERA یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید.

آلمان اینفو| مرجع اطلاع رسانی فارسی زبانان آلمان

سوالات آزمون تابعیت آلمان با ترجمه فارسی

سوالات آزمون تابعیت آلمان با ترجمه فارسی

Loading...

یکی از شرایط گرفتن شهروندی آلمان امتحان تابعیت آلمان Einbürgerungstest است که اصل آزمون شامل 33 سوال خواهد بود که متقاضی شهروندی آلمان بایستی حداقل 17 سوال آنرا درست پاسخ دهد. مدت زمان آزمون 60 دقیقه است و در آخر گواهی قبولی در آزمون شهروندی آلمان به متقاضی تعلق می گیرد که می تواند برای پروسه دریافت تابعیت آلمان از آن استفاده نماید. در صورتیکه در آزمون موفق نشوید شما اجازه دارید آنرا دوباره انجام دهید. هدف از آزمون Einbürgerungstest سنجش میزان آشنایی متقاضی تابعیت آلمان با مظاهر فرهنگی, سوابق تاریخی, اقتصاد و قوانین مدنی آلمان است. هزینه این آزمون درصورتیکه بصورت مستقل اقدام کنید 25 یورو است.

برای آمادگی آزمون تابعیت آلمان مجموعه 300 سوال عمومی برای کل آلمان و 10 سوال ویژه هر ایالت درنظرگرفته شده است که آزمون 30 سوالی فقط از این سوالات انتخاب می شوند. در اینجا کتابچه 300 سوال عمومی با ترجمه فارسی را براتون گذاشتیم که به همت خانم افسانه علی یزدانی و تایید مترجم رسمی آقای جهانگیر طیفوری انجام گرفته است که می توانید در زیر دانلود کنید.

[download_box]دانلود سوالات آزمون تابعیت آلمان با ترجمه فارسی[/download_box]

برای سوالات تخصصی هر ایالت هم می توانید اینجا کلیک کنید.

Loading...

نظرات (2)


  1. سلام ادمین عزیزامیدجورصحمت مندباشید میبخشیدمن میخواهم درامتحان آزمون طبیعت اشتراک ولی معلومات ندارم اگرزحمت نمیشه دوست عزیزیک معلومات برم بدهیدکه که چی قسم میتوانم اشتراک وبه کدام شرایط میتوانم اشتراک بکنم تشکردوست عزیزمنتظرجواب تان استم……..
    و اسلام

  2. سلام
    خیلی ممنون . این پی دی اف عالیه
    فقط من یه سوال دارم . این امتحان رو هر وقت بدیم اعتبارش دائمیه ؟ یعنی میشه الان امتحانو داد ولی دو سال دیگه اقدام کرد برای گرفتن تابعیت ؟

نظر خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا