برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به CHROME، FIREFOX، OPERA یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید.

آلمان اینفو| مرجع اطلاع رسانی فارسی زبانان آلمان

مناسبترین دمای خانه در زمستان آلمان کدام است؟

مناسبترین دمای خانه در زمستان آلمان کدام است؟

Loading...

برای اینکه بدانیم دمای مناسب اتاقهای مختلف خانه برای فصل زمستان در آلمان چقدر است گشتی در اینترنت کافی است چون آلمانیها خیلی به دمای مناسب داخل منزل اهمیت می دهند. از مضرات دمای گرم و متعاقب آن مرطوب خانه میتوان به کپک خانگی Schimmel اشاره کرد که آلرژیها و تاثیرات بد خود را بر روی انسانها دارد و بعضی از آنها تهدیدی برای سلامت هستند خصوصا برای افرادی که مشکل آسم دارند پس با دیدن کپک خانه حتما در اسرع وقت مدیرساختمان Hausmeister را مطلع سازید تا آنرا برطرف کند. از تاثیرات دیگر هوای نامطلوب داخل خانه میتوان به سردرد, خستگی, سرماخوردگی (بدلیل تفاوت زیاد هوای داخل و بیرون) و … اشاره کرد. البته بر همه ما روشن است که یکی دیگر از مضرات حرارت بالا در خانه هزینه بالای گرمایشی در آلمان و دریافت Nachzahlung آخرسال است.

حرارت سالم داخل منزل در آلمان

از شکل زیر میتوان به سادگی دریافت که در آلمان و در فصل زمستان باید دمای قسمتهای مختلف خانه را روی چه حرارتی نگه داشت. توصیه دیگر کارشناسان بازکردن سه بار پنجره های خانه به مدت 3تا 5 دقیقه در روز است. این عمل باعث خشک کردن هوای داخل منزل و بدنبال آن محافظت از سلامت شما میشود.

گردآوری و ترجمه : آلمان اینفو

Loading...

نظرات (1)


  1. سلام و ممنون به خاطر مطالب مفیدتون
    میخواستم ببینم برای دمای قسمت های مختلف خانه که در عکس نشون دادید از چه منبعی استفاده کردید اگر لطف کنید آیین نامه یا متن قابل استنادی در مورد حداقل دمای قسمت های مختلف خانه در آلمان به من معرفی کنید ممنون میشم

نظر خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا