برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به CHROME، FIREFOX، OPERA یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید.

آلمان اینفو| مرجع اطلاع رسانی فارسی زبانان آلمان

مقایسه سرویس های پخش آنلاین فیلم و سریال های روز در آلمان

مقایسه سرویس های پخش آنلاین فیلم و سریال های روز در آلمان

Loading...

در آلمان دانلود فیلم و سریال شامل جریمه سنگین خواهد شد چون قانون کپی رایت خصوصا برای فیلم در آلمان بصورت سختگیرانه ای اعمال میشود اما شما که اهل دیدن فیلم و سریال های روز هستید می توانید با صرف اندکی پول با خیال راحت به تماشای بهترین و جدیدترین فیلم ها و سریال های روز دنیا به آلمانی یا انگلیسی بنشینید و علاوه بر لذت دیدن فیلم, زبان آلمانی خود را از طریق فیلم بهبود ببخشید. در این مقاله مروری میکنیم بر سرویس های پخش آنلاین فیلم و سریال در آلمان امیدواریم برای طرفداران سریال‌ها و فیلمهای مختلف در آلمان و حتی هر کشور خارجیه دیگه ای جالب باشه.

مقایسه آمازون پرایم Amazon Prime Video, نت‌فلیکس Netflix, مکسدم Maxdome  و سکای تیکت Sky Ticket  در آلمان :

طرفداران سریال‌های مختلف در آلمان آزادی کاملی برای انتخاب سرویس تماشای آنلاین سریال و فیلم دارند. اما کدام یک از آنها بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد. در اینجا بزرگترین سرویس دهند‌های پخش آنلاین فیلم و سریال در آلمان (آمازون پرایم Amazon Prime Video، نتفلیکس Netflix، مکسدم  Maxdome، سکای تیکت Sky Ticket ) را برای شما مقایسه کرده ایم .

تمام سرویس دهنده‌های پخش فیلم و سریال آنلاین در آلمان یک وجه مشترک دارند که تمامی‌ آنها تقریبا بر روی اکثر دستگاهها نظیر گوشی, تلویزیون یا لپ تاپ, در خانه یا در راه قابل تماشا می باشند. برای انجام این کار هر کدام از شرکتها اپلیکیشنهای خود را ارایه میدهند, اکثر تلویزیونهای باهوش (اسمارت) نرم افزارهای دیدن ویدیوهای آنلاین را تقریبا از پیش نصب شده روی خود دارند. در مورد تماشای بدون اینترنت فیلم وسریال هم با سرویسهای آمازون ، نت‌فلیکس و مکسدم می‌توان به راحتی‌ در خانه فیلم, یا سریال را دانلود کرده و بعدا هر جایی آنرا بدون اینترنت تماشا کرد. طبق تجربه من امکان دانلود شامل همه سریال ها یا فیلم های موجود در آن شبکه نمی باشد ولی طیف وسیعی از آنها را شامل می شود.

و اما محبوبترین و بهترین سرویس های اینترنتی تماشای فیلم و سریال در آلمان:

1. آمازون پرایم ویدئو : Amazon Prime Video 

که یک پکیج کامل از سرویس پرایم آمازون می‌باشد . کسانی‌ که دارنده این سرویس هستند از مزایای جانبی چون تخفیف هایی برای هزینه پست از وب سایت آمازون ،دسترسی‌ سریعتر به تخفیفهای سایت آمازون و استفاده از سرویس موزیک آمازون برخوردارند.

آمازون پرایم شامل ۱۲۰۰۰ فیلم و سریال می‌باشد که با پرداخت 7.99  یورو در ماه (۶۹ یورو در سال)می‌توان این سرویس را فعال کرد.اینجا می‌توان ۳۰ روز کامل این سرویس را به صورت رایگان تست کرد و یک خبر خوب اگر دانشجو هستید از این لینک میتوانید آمازون پرایم را 1 سال به صورت کاملا رایگان دریافت کنید .

قبل از معرفی بقیه باید بگم که داشتن آمازون پرایم جدا ازسرویس ویدیو خدمات ارسال سریع رایگان آمازون میوزیک و تخفیفهای ویژه ای برای مشترکینش داره وبه نظر من آمازون پرایم یکی از پرکاربرد ترین خدماتی هست که روی اینترنت ارایه میشه در آینده درمورد خرید در آمازون و مزایای آن مقاله ای خواهیم نوشت که بیشتر به این موضوع میپردازیم

2. نت‌فلیکس : Netflix

«تماشای فیلم و سریال، هر زمان و هر جایی که اراده کنید»؛ این چیزی است که وقتی قدم به وب سایت نتفلیکس می گذارید، در مورد این وب ابزار می خوانید. شبکه استریم آنلاین ویدئوی نت فلکس از محبوبترین هاست. قیمت سرویس نت‌فلیکس برای دیدن هزاران فیلم و سریال بسته به تعداد دستگاهها و کیفیت آنها متفاوت است .

7.99 یورو در ماه برای ۱ دستگاه با کیفیت معمولی

11.99 یورو در ماه برای ۲ دستگاه با کیفت خوب اچ‌ دی HD (استارندارد)

15.99 یورو در ماه برای ۴ دستگاه و با کیفیت خیلی‌ خوب یوو اچ‌ دی UHD(پرمیوم )

در ضمن می‌توان نت‌فلیکس را هم ۳۰ روز رایگان تست کرد اما برای کنسل کردن عضویتتان، باید 14 روز قبل از اتمام همان 30 روز, درخواست کنسل کردن عضویت به دست شرکت نت فلیکس رسیده باشد .

3. مکسدم : Maxdome 

با استفاده از سرویس مکسدم می‌توان از ۵۰۰۰۰ سریال و فیلم با قیمت ۷،۹۹ یورو در ماه لذت برد و مثل دیگر سرویس دهندگان آنلاین فیلم و سریال می‌توان ۳۰ روز آنرا بصورت رایگان تست کرد .برای کنسل کردن عضویت یک ماهه باید ۱۴ روز قبل از اتمام قرار داد و برای عضویت یکساله باید یک ماه قبل از اتمام قرارداد درخواست کنسل کردن عضویت به دست شرکت مکسدم رسیده باشد. من بدون مشکل تست 1 ماهه را گرفتم و سپس چون برایم به جذابیت سرویس های دیگر نبود درخواست کنسل کردن قرارداد یک ماهه را با ایمیل دادم و بدون مشکل انجام گرفت.

4. سکای تیکت : Sky Ticket 

اسکای تیکت یک سرویس از شرکت تلویزیونهای پولی‌ اسکای می‌باشد که با پرداخت مبلغ‌ ثابتی میتوانید از دیدن سریالها ، فیلمها و برنامه های‌ ورزشی لذت ببرید. برای دیدن سریالها شما به بسته  Entertainment نیاز دارید که در ماه اول ۱ یورو و از ماه دوم ۹،۹۹ یورو هزینه در بر خواهد داشت .

برای کنسل کردن عضویتتان، باید ۷ روز قبل از اتمام زمان قرارداد درخواست کنسل کردن عضویت به دست شرکت اسکای رسیده باشد البته اینکار از ماه دوم قابل انجام است.

برای اینکه این چند شرکت را باهم مقایسه کرده باشیم ۳۰ تا از بهترین و پربازدیدترین سریالهای روز دنیا را انتخاب کرده تا ببینیم هر کدام از آنها در کدام یک از سرویس های بالا قابل دریافت میباشند.

سریال Amazon primNetflixMaxdomeSky Ticket
Grey's Anatomy
فصل 13
Grimmفصل 1تا 5 از 6فصل1تا5 از 6فصل1تا4 از 6
Game of Thrones
فصل 1تا7 (همه)
Hawaii Five-0
فصل 6 , 7فصل 6
The Walking Dead
فصل 1تا6 از 7فصل 1تا6 از 7
Pretty Little Liars
فصل 1تا5 از 7فصل 7
Shadowhunters
فصل 1تا2
House of Cards
فصل 1تا4فصل 1تا5
Fear the Walking Dead
فصل 1تا3
The Blacklist
فصل 1تا 3 از 4
Vampire Diaries
فصل1 تا 7 از 8فصل 1تا 6 از 8
The Flash
فصل 1تا 2 از 4
Blindspotفصل 1تا 3
Suitsفصل 1تا 5 از 7
Vikingsفصل 1تا3 از 4
Nashvilleفصل 1- 3 از 5فصل3تا 5
Prison Break
فصل 1تا 4 از 5فصل 1تا 4 از 5فصل 1تا 4 از 5
American Gods
فصل 1
Scorpion
فصل 1 تا 2 از 3فصل 2,3
Supernaturalفصل 1تا 10 از 12فصل 1تا 10 از 12فصل 1تا 11 از 12
Doctor Who
فصل 5 تا 9 از 10
How to Get Away with Murder
فصل 1تا 2 از 3
Orange Is the New Black
فصل 1تا 5
Preacherفصل 1تا 2
Homelandفصل1تا 5 از 6
New Girl
فصل 1تا 5 از 6فصل 1تا 5 از 6فصل 1تا 5 از 6
Supergirlفصل 1 از 3
Arrowفصل 1تا 4 از 6
The 100
فصل 1 تا 3 از 4
The Originals
فصل 1 تا 2 از 4

نتیجه :

به عنوان نتیجه می‌شود اعلام کرد که مکسدم  Maxdome به نسبت برخورداری از ۳۰ سریال درجه یک دنیا نمی‌تواند نمره خوبی‌ بدست آورد ولی‌ مزیت آن نسبت به سایرین قیمت مناسبتر آن با توجه به کیفیت بالای HD آن است.

در مورد سکای تیکت هم می‌توان گفت با وجود اینکه سریالهای زیادی از ۳۰ سریال درجه یک را در خود ندارد ولی‌ به نسبت به روز بودن در آلمان حرف اول را میزند به صورتی‌ که سریال‌های پرطرفدار دنیا را همزمان با پخش در آمریکا, در آلمان هم به نمایش می‌گذارد مثل خانه‌های پوشالی The house of cards یا بازی تخت تاج Game of thrones.

اما آمازون پرایم و نت‌فلیکس با توجه تعداد زیاد سریالهایی که ارائه می کنند از نظر ما نمره به مراتب بهتری از سایرین کسب می کنند. آمازون و نت فلکس ساخت سریالهای اختصاصی خود را مدتهاست که شروع کرده اند که می‌توان به سریالهای بسیار خوبی‌ مثل The Man in the High Castle,Goliath,The Grand Tour ,Alpha House,Jack Ryan Pastewka اشاره کرد که ساخت آمازون هستند. هرچند نت‌فلیکس هم از رقیب خود عقب نمانده و با ساخت فیلم‌ وسریالهای خوب که جوایز متعددی را کسب کرده اند و حتی با تعداد بیشتر ،از آمازون جلو زده است.تعدادی از فیلم‌های ساخت نت فلکس عبارتند سریال بسیار عالی “چیزهای عجیب یا Stranger Things” که در مراسم جایزه انجمن بازیگران فیلم که در سال ۲۰۱۷ برگزار شد جایزه بهترین تیم بازیگری سریال درام را به خود اختصاص داده اند همچنین 

Better Call Sau,Narcos, Orange is the New Black و بسیاری دیگر جزء سریال های خوب و محبوب شبکه نت فلکس هستند.

و درنهایت

انتخاب بین سرویس دهنده پیشتاز ما یعنی نت‌فلیکس و آمازون پرایم بستگی به سلیقه شما و سبک فیلم‌ها و سریالهای که علاقمند به تماشای آنها هستید دارد, مزیت آمازون نسبت به نت فلکس شاید امکانات جانبی باشد که شما دریافت میکنید اما هر دو از بهترین سرویس‌های پخش آنلاین فیلم و سریال هستند تا جایی که کمتر فضایی برای عرضه اندام تلویزیون عادی باقی‌ میماند. توصیه ما به شما تست هر دو سرویس است تا ببینید هر کدام چه سریال یا فیلم هایی را ارائه می دهند و بعد می توانید با خیال راحت تصمیم بگیرید.

گرداوری و ترجمه :آلمان اینفو

Loading...

نظرات (2)


  1. سلام وقتون بخیر
    توی آلمان میشه فیلم های ایرانی رو از طریق تلگرام دانلود کرد یا شامل حق کپی رایت میشه؟؟؟

نظر خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا