برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به CHROME، FIREFOX، OPERA یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید.
یافتن مشاغل انگلیسی در مونیخ: آیا به غیر از برلین شانس به زبان انگلیسی کار کردن هست؟

یافتن مشاغل انگلیسی در مونیخ: آیا به غیر از برلین شانس به زبان انگلیسی کار کردن هست؟

Loading...

یافتن مشاغل انگلیسی در مونیخ دشوار است ، اما غیرممکن نیست.

اغلب از بایرن به عنوان تگزاس آلمان یاد می شود ، و مطمئناً این امر از بسیاری جهات حقیقت دارد. تفکر مرفه ، سنتی و مستقل ، با سابقه ای غنی. باواریا محافظه کار ترین ایالت آلمان است و از نظر فرهنگی بیشتر با شهرهای شمال غربی آلمان مطابقت دارد.

مونیخ ثروتمندترین شهر آلمان از نظر سرانه تولید ناخالص داخلی و دارای پایین ترین نرخ بیکاری ، نه تنها در آلمان بلکه در کل اروپا است. در مونیخ درصد بیکاری به تمام معنا در واقع صفر است. اما همه چیزها هم درباره مونیخ خوب نیست. مونیخ گران ترینهزینه مسکن را در آلمان دارد، اگرچه یک مطالعه جدید نشان داد که اشتوتگارت اخیراً از مونیخ در هزینه های زندگی پیشی گرفته.

اگرفرانكفورت مرکزسرمایه و سیستم بانکی آلمان و قاره اروپا باشد مونیخ مرکز بیمه آلمان است غول های خودروسازی و مهندسی همچون بی ام و و زیمنس نیز در این شهر مستقر هستند و بسیاری ازمراکز صنایع ثروتمند در مونیخ هستند .

زندگی و کار در پایتخت باواریا، مونیخ ، انتخاب خوبی برای کسانی است که می خواهند شیوه زندگی خارج از منزل ، آب و هوای دلپذیر و مجموعه بزرگی از شرکتهای بین المللی را برای رشد و ترقی در حرفه خود انتخاب کنند.

خوب با وجود سیستم سنتی مونیخ سخت نیست که بگوییم كه سیستم محافظه كار مونیخ شرایطی ایجاد میکنه كه پیدا كردن كاربه زبان انگلیسی زبان در مونیخ به راحتی برلین نمیشه اما اگر نیمه پر لیوان را ببینیم وقتی که شغلی پیدا میشه، در مونیخ حقوق خیلی بهتری از موقعیت معادل آن در برلین پرداخت میشه.

همچنین ، آنچه بسیاری از مهاجران نمی دانند این است که مونیخ بعد از برلین دومین شهر آلمان برای صنایع نو بنیاد واستارتاپ ها هست. ولی در حالی که مونیخ روند رشد آهسته ای دارد برلین سریع ترین رشد را در آلمان دارد.

به عنوان یک مهندس کامپیوتر باید بگم که برلین همچنان بهترین جای آلمان برای کار به انگلیسی وحتی آلمانی هست. اما در مشاغل مهندسی دیگر مونیخ شرایط بسیار بهتری را داره. چه شهر دیگه ای برای کار به انگلیسی در آلمان خوب هست لطفا در کامنتها برای ما بنویسید

Loading...
نظر خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا