برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به CHROME، FIREFOX، OPERA یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید.
هندی‌تبارها برای رسیدن به کاخ سفید به خط می‌شوند

هندی‌تبارها برای رسیدن به کاخ سفید به خط می‌شوند

Loading...

مدیر عامل هندی-آمریکایی که می خواهد رئیس جمهور آمریکا شود

منبع تصویر، VIVEK2024.COM

توضیح تصویر،

مدیر عامل هندی-آمریکایی که می خواهد رئیس جمهور آمریکا شود

در میان سه نامزد جمهوری‌خواه که تاکنون برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اعلام آمادگی کرده‌اند دو هندی-آمریکایی دیده می‌شوند. در حالی که نیکی هیلی نامزد نام‌آشنایی میان آنهاست، نام ویوک راماسوامی بسیار کمتر شنیده شده است. ساویتا پاتل، روزنامه نگار مستقر در کالیفرنیا، نیز ممکن است شانس خود در این رقابت امتحان کند.

آقای راماسوامی، یک کارآفرین میلیاردر و نویسنده کتاب «بیداری»، در برنامه‌ای از شبکه فاکس در ۲۱ فوریه اعلام کرد: «می‌خواهد تغییرات فرهنگی متفاوتی را برای ایجاد آمریکایی جدید و بر اساس دستیابی به تعالی راه‌اندازی کند.» او اضافه کرد: «در صورتی که هیچ فرهنگی برای همبستگی مردم وجود نداشته باشد، تنوع فرهنگی نیز بی‌معنی است.»

آقای راماسوامی ۳۷ ساله که در اوهایو متولد شده، در دانشگاه هاروارد و ییل تحصیل کرده است. او سرمایه میلیاردی خود را از طریق کارآفرینی در زمینه «زیست‌فناوری» به دست آورد و سپس یک شرکت مدیریت دارایی را تأسیس کرد.

او با اشاره به اینکه آسیب‌های «نژادپرستی» و «تغییرات اقلیمی» را می‌توان در تجارت و همچنین سیاست‌ کشور دید، تنفر خود را در این زمینه بیان کرده است. او همچنین با قوانینی که به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا تاثیرات اجتماعی و محیط زیستی خود را وارونه جلوه دهند مخالف است.


منبع

Loading...
نظر خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا